Sunday 28 August 2011

terimakasihbubu : ) iloveyou , hihi xD

terkejut tak ? terkejut tak ? hihi .
KENAPE??
taklah , kan tetibee jea aku iloveyou segala bagai , sedangkan aku takde boyfiee , kankan ?
hee :D okaylah . meyh sini nak story sikid meyhh . alolo bucuk , meyh meyh ! hihi .
*gediks kann aku . 
KESAH ? punyee pasal aku lha aku nak gediks punn .
tak kacau duwet mak bapak kau pun ann ? so ?
atototo , aku dah merapu segala dah nh . hoho xDD
okay , berbalik kepada tajuk entry aku (cewahh , ayad macam taik kucen , haha :'] )
okayokay , kitee serious . taknak mainmain dah . soriemoriee kayy bucukkk <3
okay , korang mesti nak tahu kan ? aku cakap iloveyou tu kat sapee ?
mesti nak kan ? yess , aku tahu . korang tersangatlah nak tahu kann , hehe .
act , aku iloveyou kat bubu aku lha , rickdeensone :') eh , sape pulak rickdeensone tuh ?
ohh , dia tuh ? dia tuh amirul arik lha . hihi . dia lha bubu aku xD
*aww , dediks sudaaaa .
hee :D nope lha . dea act , bukan boyfiee aku punn . besties jea :)
tapi aku dah anggap dea macam tu ohh .
(soriesoriee , nampak sanad aku nh SS kan ? SYOK SENDIRI)
yess ! aku memang macamnih pun lha . soriee kayy ^^ hee ,
okay , btw , aku sayang sanad dekad arik nh . 
sebab :
*dea baek 
*dea comel <3
*dea sukee shared problem dea ngan aku
*dea sukee cakap direct terus ngn aku
*dea sweett <3 *ni yang paling aku sukaaa :)
*dea manjemanje xD
*dea gedikgedik , hehe . *ayad aku ? HAHA :pp
*dea memahami aku
*dea tak malu dengan aku
banyak lagilah . sampai ke pagi esok pun aku rase tak habis2 jugak aku list bende alah nh . hihi xD
andd , yang paling penting kan ? aku tak pernah bergaduh dengan dea :') sumpah aku sayang dea sampai mati wehhhhh xD
okay , aku berterimakasih dekad dea sebab , dea dah buadd something nh kad aku .
and aku suka sanad sanad . korang tengok eh , bende ape ?

awhhh ! sumpah bubu aku nie sweet kan <3 hihi , aku sukee bende nh . walaupun takde dekad aku :'(
tapi send gamba pun , jadilahh :) hihi . aku sayang kauu lha arikk . hee :D kiss cikid , boleh ?
aha , aku mengade . dahdah >< hii , btw , aku sukee tulisan arik , lawwa :)


okay , ini pulak yang aku buad dekad arik . sumpah buruk kann tulisan aku ? yea , aku tahu .
tapi macam biaselah , aku nh kann jenis gedik jugak . nak jugak aku buadd bende yang aku tak reti , hihi . bialahhh >< sukahati aku lha . kalau suka hatikau ? haha , merepek ape dah aku nh .
okayy , tu jea entry aku harinih . act , aku nak tunjuk gamba-2 nh jekk . tapi kan , aku dari tadi asek merapu,merepek segala bagai , sampailah cerita nh jadi panjang . hihi .
eh , dah menguap ? haha , kantoii . aku nampak tuh . heee :DD
yelaa . taktahu pulak yang story aku nh boleh buad korang mengantuk kan ? hoho .
kaylah . pegi tidur . byeeee :)
 

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget